-- Twoj dietetyk

Natalia Mejer

mgr Natalia Mejer

Dyplomowany dietetyk medyczny,
CEO Med-Diet

Jestem absolwentką kierunku dietetyka na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym (studia licencjackie) oraz na wydziale Lekarskim II Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu (studia magisterskie). W czasie toku studiów uzyskałam obszerną wiedzę z zakresu dietoterapii otyłości oraz innych chorób dietozależnych i metabolicznych, psychodietetyki, dietetyki klinicznej jak również żywienia człowieka w poszczególnych stanach fizjologicznych. Prace dyplomową poświeciłam tematowi otyłości i zaburzeń lipidowych pracując przy tym z pacjentami oddziału Chorób Wewnętrznych, Metabolicznych i Dietetyki Szpitala Klinicznego w Poznaniu. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków.

Od 2012 roku prowadzę poradnie dietetyczna w Kartuzach. W tym czasie pomogłam wielu osobom w problemach z nadmierną masą ciała oraz chorobami dietozależnymi takimi jak cukrzyca, choroby serca i krążenia, dna moczanowe czy dolegliwości gastryczne. Również od 2012r pracuję w poradni dietetycznej oraz przychodni diabetologicznej Centrum Medycznego "Kaszuby". Współpracuję z wieloma szkołami i instytucjami, układając dla nich jadłospisy oraz prowadząc szkolenia i warsztaty z tematyki żywienia oraz dietetyki. Nieustannie staram się rozwijać i dokształcać – uczestniczę w licznych konferencjach i sympozjach. Rozmowy ze mną, jako specjalistą od spraw żywienia, ukazały się m.in. na portalu onet.pl, eksperesskaszubski.pl oraz w Dzienniku Bałtyckim.

Dietetyka jest dla mnie nie tylko wyuczonym zawodem, ale również pasją i zainteresowaniem. Szczególnie interesuje się żywieniem i dietoterapią w chorobach tarczycy, przede wszystkim w chorobach autoimmunologicznych tj. Hashimoto. Ten temat jest mi szczególnie bliski ponieważ dotyczy również mnie prywatnie jako osoby chorującej na chorobę Hashimoto.

Podczas naszych spotkań dołożę wszelkich starań byś odniósł zamierzony efekt. Możesz liczyć z mojej strony na wsparcie dietetyczne, psychologiczne i motywacyjne. Pierwszorzędną rzeczą jest dla mnie zdrowie i zadowolenie moich pacjentów, dlatego umawiając się na wizytę możesz być pewien, że każde podjęte działanie będzie dobre dla Twojego organizmu, a Twój sukces będzie także sukcesem dla mnie. Układając jadłospisy do każdego pacjenta podchodzę bardzo indywidualnie i staram się się uwzględniać preferencje smakowe i styl życia danej osoby. Dietetyczne dania mają być proste i szybkie w przygotowaniu, smaczne oraz syte.

CERTYFIKATY
OPINIE
Magdalena
ZnanyLekarz.pl

Świetna dietetyk, nie tylko przygotowuje jadłospisy zgodnie z preferencjami, umiejętnościami i możliwościami czasowymi, ale jednocześnie świetnie motywuje i dopinguje. Dzięki niej utrata 20 kg nie była drogą przez mękę, a przyjemną zmianą stylu żywienia na zdrowy i smaczny. Polecam każdemu - nie tylko tym, którzy chcą zgubić zbędne kilogramy, ale również wszystkim, którzy chcą zmienić nawyki żywieniowe na zdrowe

Elżbieta
ZnanyLekarz.pl

Bardzo gorąco polecam dietetyka Panią Natalię wszystkim, którzy walczą ze swoimi kilogramami. Pani Natalia nauczy w jaki sposób należy się odżywiać aby było zdrowo ale i również, a może przede wszystkim aby nie dodawało nam tak bardzo niechcianych kilogramów. Jadłospisy przygotowywane przez Panią Natalię nie sprawiają żadnych problemów w przygotowaniu, są proste i szybkie i przede wszystkim smaczne, ponieważ urozmaicone, stosując je nie brakuje nam smaków. Prócz bez wątpienia ogromnego profesjonalizmu, Pani Natalia jest bardzo ciepłą, serdeczną kobieta. Gorąco polecam !!!

Ania
ZnanyLekarz.pl

Bardzo gorąco polecam Panią Natalię :) Jej diety są proste w wykonaniu i bardzo smaczne. Dzięki niej jem teraz produkty, których kiedyś nie lubiłam lub nie chciałam spróbować. Pani Natalia jest otwarta na wszelkie sugestie. W sytuacji gdy któraś potrawa mi nie smakowała, zastępowała ją inną. Zawsze doradzi, wspiera i ogromnie motywuje do działania :) Dzięki niej schudłam 35,5 kg i zyskałam nowe lepsze życie :) Dziękuje :)

Patryk
ZnanyLekarz.pl

Dzięki Pani dietetyk Natalii udało mi się schudnąć 12kg, nie było trudno, dieta prosta i dość tania, nie raz miałem w jadłospisie nawet zdrowe słodkości. Polecam każdemu, kto zdrowo chce zgubić tu i owdzie w szybkim czasie.

Ania
ZnanyLekarz.pl

Bardzo polecam Poradnię Dietetyczną pani Natalii. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, indywidualne podejście do każdego. Dania smaczne i proste w przygotowaniu

Mirela
ZnanyLekarz.pl

Z całego serce polceam Pania Natalie. Dzieki jej pomocy schudłam 18 kg mimo ze sama nie bardzo wierzylam w to ze moze mi sie udac ale Pani Natalia pomogla mi to zmienic :) Uczy jak odzywiac sie zdrowo ale tez by jest to co sie lubi tyle ze zrobione inaczej :) Jest bardzo miła osoba ,podchodzi do kazdego indiwidualnie oraz motywuje do dzialania :)

Weronika
ZnanyLekarz.pl

Serdecznie polecam gabinet Med-Diet prowadzony przez Panią Natalie Mejer gdyby nie Pani to bym napewno nic ze sobą nie zrobiła potrafiła Pani dobrze powoli wszystko konkretnie wytłumaczyć dzięki Pani zgubiłam te 20kg.I napewno jeszcze za witam w gabinecie po dalsze wskazówki.Dlatego Serdecznie Panią Wszendzie Polecam.Widać ze daje Pani 100%Siebie w tym co robi☺

Adam
ZnanyLekarz.pl

Najlepszy dietetyk na swiecie:) dzieki Pani Natalii pozbylam się niepotrzebnego bagażu i moge cieszyc sie zdrowym cialem:)

Barbara
ZnanyLekarz.pl

bardzo polecam moja dietetyczkę panią Natalie! Cudowna osoba, wspaniała dietetyczka, ostatnio tyle to ważyłam przed pierwszą ciążą i nigdy nie czułam się tak dobrze i lekko. Pani dietetyczka Natalia potrafi słuchać, nic nie nakazuje tylko proponuje i przekonuje i wszystko w diecie ze mną uzgadniała czy mi to odpowiada i pasuje.

martusia2312
ZnanyLekarz.pl

Jestem klientka pani natali od 3 miesiecy i jestem bardzo zadowolona. Schudłam 9 kilogramy, jedząc same smaczne rzeczy, a po drodze były jeszcze świeta wiec miałam wakacje od odchudzania :-D Dziękuje pani dietetyk, że znosi wszystkie moje dziwactwa jedzeniowe i potrafi znalezc dania, ktore beda mi smakowaly i bede na nich chudła. Byłam juz kiedys u dietetyka i teraz jestem 5 razy bardziej zadowolona i z efektow i z podejscia do mojej osoby. Polecam!

Martyna
ZnanyLekarz.pl

Super gabinet. Z dietą rozpisana przez panią dietetyk schudłam wymarzone 14kg a większość dań wprowadziłam do życia codziennego. Nigdy bym się tego nie spodziewała ponieważ dieta zawsze kojarzyła mi się z wyrzeczeniami. Dieta cud na 6 z wielkim plusem.

ania.maciek
ZnanyLekarz.pl

Bardzo mocno polecam panią dietetyk! Juz po tygodniu diety czułam się dużo lżej, miałam bardziej płaski brzuch, nie musiałam jeść ryb, których nienawidzę!!!! Schudłam przez 2 miesiące 6,5kg i bardzo sie ciesze. Myślałam, że o dietach wiem już wszystko, ale okazało się że proste metody są najlepsze i najskuteczniejsze. Dziękuje i pozdrawiam Panią Natalię :-)

CO MÓWIĄ O MNIE LICZBY?

0

Lat doświadczenia

0

Osiągniętych rezultatów

0

Certyfikatów i dyplomów

0

Zadowolonych klientów rocznie

-- Konsultacja dietetyczna

Umów się na wizytę z dietetykiem!

Teraz 24 godziny na dobę możesz skorzystać z rejestracji internetowej i wybrać dogodny termin na Twoja konsultacje z dietetykiem.

TOP